Kadra Fundacji
MAGDALENA ROZMUS
Psycholog, Coach, Trener biznesu,
Prezes i Dyrektor zarządzający
Absolwentka studiów magisterskich z psychologii i pedagogiki oraz studiów podyplomowych: Coaching i Mentoring na Uniwersytecie Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie, Doradztwa zawodowego, kierowania karierą i coachingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, Mediacji gospodarczych w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu. Ukończyła kurs Trenera Biznesu Grupy SET oraz liczne kursy i szkolenia z zakresu metodyki pracy trenera, coacha, mentora. Certyfikowany konsultant DISC-3D i MTQ-48, Facylitator PSYCH-K ®. Fascynatka holistycznego podejścia do zdrowia, dobrostanu i efektywności. W nieustannym procesie nauki i rozwoju, poszukiwaniu inspiracji do budowania życia w zgodzie ze sobą i podnoszenia poczucia jego wysokiej jakości. Założycielka i prezes Fundacji.
KAROLINA ORYSZCZAK
Koordynatorka kadry i projektów rozwojowych, Studentka psychologii
Studentka psychologii na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie. Zawodowo interesuje się psychologią kliniczną, ze szczególnym uwzględnieniem psychopatologii, w tym tematyki zaburzeń odżywiania, zaburzeń osobowości oraz uzależnień. Dużo czasu poświęca na analizowanie ludzkich zachowań i poszukiwanie ich przyczyn. W Fundacji pełni rolę koordynatora kadry specjalistów i wolontariuszy oraz aktywnie współtworzy projekty rozwojowe Fundacji. Prywatnie interesuje się sportami walki, pływaniem oraz muzyką.
MAGDALENA KONTOWSKA
Koordynatorka projektów rozwojowych
Trenerka redukcji stresu, praktyk MBSR
Absolwentka kursu i praktyk MBSR (ang. Mindfulness-Based Stress Reduction – Program redukcji stresu poprzez medytację i uważność), treningu relaksacyjnego Schultza i Jacobsona. Studentka i pasjonatka psychologii (na Akademii Nauk Społecznych i Medycznych w Lublinie). Należy do Koła Naukowego „HumanUp” oraz Akademickiego Centrum Wsparcia Psychologicznego, gdzie wraz z zespołem tworzy i prowadzi akcje psychoedukacyjne, dzieli się swoją wiedzą, zgłębia tajniki pracy psychologa. Prywatnie kociara, miłośniczka kawy, jazzu, książek i jogi, a także Mama dwójki wspaniałych istot, które pomogły jej w mistrzowskim treningu uważności na co dzień.
JUSTYNA JANIGA
Koordynator działu szkoleń, Studentka psychologii, psychotraumatologii
Studentka psychologii, która równolegle rozwija swoje kompetencje w obszarze psychotraumatologii na poziomie studiów podyplomowych. Jej zainteresowania skupiają się na eksploracji głębszych zakamarków ludzkiej psychiki, co przekłada się na zdobycie wiedzy zarówno w dziedzinie psychologii ogólnej, jak i specjalistycznej. Angażuję się aktywnie w praktykę pomocową, znajdując satysfakcję w obserwowaniu pozytywnych zmian u swoich podopiecznych. W najbliższych planach ma zamiar podjąć kurs TSR oraz ukończyć szkolenie z zakresu Interwencji Kryzysowej. W działalności pomocowej obejmuje różnorodne obszary, łącząc naukowe podejście z praktyką terapeutyczną. Wspiera innych w procesie przemiany i samopoznania. W Fundacji zajmuje się ponadto koordynowaniem działu szkoleń.
PAULINA SERWEJUK-GAWŁOWSKA
Psycholog, Coach, Trener biznesu, Psychoterapeuta w trakcie szkolenia
Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie. Certyfikat coacha otrzymała po ukończeniu Akademii Profesjonalnego Coachingu w Europejskim Instytucie Psychologii Biznesu. Aktualnie również w trakcie szkoły psychoterapii. Pracując jako psycholog, terapeuta i coach wspiera swoich Klientów w pokonywaniu barier i dochodzeniu do postawionych sobie celów. Pomaga im odkrywać w sobie pokłady potencjału i motywuje do działania. Najważniejsze w pracy indywidualnej jest dla niej relacja z drugim człowiekiem, przestrzeń otwartości, braku oceniania, swobody i bliskości komunikacyjnej. Specjalizuje się w pracy z osobami dorosłymi w kryzysach życiowych.
JULITA DALKA
Dietetyczka, psychodietetyczka
Dietetyczka, psychodietetyczka, neuropsycholożka w trakcie studiów, praktyk Dialogu Motywującego. Na co dzień pomaga osobom zmieniać ich nawyki żywieniowe oraz borykającym się z zaburzeniami odżywiania. Pracuje zarówno z dorosłymi jak i młodzieżą. Jej misją jest pomoc osobom w uświadamianiu im, tego co ich blokuje i uwalnianiu swojego potencjału, aby pokonać trudności związane z odżywianiem. Stale podwyższa swoje kompetencje zawodowe, a swój warsztat pracy opiera na łączeniu wielu podejść m.in. techniki poznawczo-behawioralne, Dialog Motywujący, pracę metodą Byron Katie, psychoedukację, elementy psychosyntezy i coachingu. Prywatnie jest mamą trójki dzieci, entuzjastką każdej formy aktywności i propagatorką holistycznego podejścia do zdrowia.
JOANNA ZAJUSZ
Doradca zawodowy, Psycholog, Trener TUS
Doradca zawodowy z wykształceniem psychologicznym (tytuł magistra Psychologii uzyskany na Uniwersytecie Śląskim). Zawodowo głównie związana z organizacjami pozarządowymi gdzie m.in. realizowała projekty społeczne czy zarządzała wolontariuszami (w tym grupy kilkudziesięciu osób podczas eventów sportowych). Posiada doświadczenie w pracy z młodzieżą jako szkolny doradca zawodowy. Trenerka TUS I i II stopnia. Prywatnie mama trójki dzieci. W fundacji zajmuje się m.in. prowadzeniem profilu na LinkedInie.
MATEUSZ PODGÓRSKI
Konsultant projektów rozwojowych, Psycholog, Trener świadomego życia
Absolwent psychologii na Akademii Nauk Medycznych i Społecznych w Lublinie. Pasjonat alternatywnego i holistycznego podejścia do zdrowia i dobrostanu. Praktykuje uważność i świadome zarządzanie emocjami od wielu lat. W Fundacji jest odpowiedzialny na kontakt z organizacjami i projektowanie rozwiązań dla firm, organizacji i instytucji.
Sylwia Siedlecka
Psycholog, Psychoterapeuta w trakcie szkolenia
Absolwentka psychologii na Lubelskiej Akademii WSEI. Aktualnie w trakcie 4,5 letniego szkolenia z zakresu psychoterapii prowadzonego przez Krakowską Fundację Rozwoju Psychoterapii im. Profesor Marii Orwid atestowanym przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne. Doświadczenie zawodowe zdobywała w trakcie staży w II Klinice Psychiatrii i Rehabilitacji Psychiatrycznej SPSK1 oraz w Szpitalu Neuropsychiatrycznym w Lublinie, a także będąc wolontariuszką w telefonach wsparcia.
KAROLINA RUDNICKA
Psycholog
Absolwentka studiów psychologicznych na WSNS w Lublinie, która z pasją odkrywa i rozwija potencjał kobiet. Na co dzień pracuje w mediach jako kierownik realizacji projektów specjalnych, gdzie organizuje wydarzenia, koordynuje projekty i współpracuje z każdym szczeblem pracowników, co pozwala jej lepiej zrozumieć dynamikę relacji i wyzwania w miejscu pracy. Dzięki temu w pracy psychologicznej skutecznie wspiera kobiety w rozwoju osobistym i zawodowym, pomagając im stawiać granice, znaleźć motywację oraz odkrywać zdrowe nawyki, które sprzyjają pełnemu rozkwitowi ich potencjału.
BARBARA MRÓZ
Psycholog, Coach, Trener biznesu
Absolwentka psychologii i socjologii. Ukończyła Szkołę Coachów oraz Szkołę Trenerów Biznesu Akademii Set w Warszawie. Certyfikowany trener gry ,,Podróż Bohatera” Jest pasjonatką życia i ludzi. Swoją pasję łączy z życiem zawodowym, prowadząc szkolenia, warsztaty i procesy coachingowe indywidualne i grupowe. Pracując jako psycholog i coach wspiera swoich klientów w pokonywaniu barier i dochodzeniu do postawionych sobie celów. Pomaga im odkryć swój potencjał i znaleźć motywację do działania. Posiada kilkuletnie doświadczenie z zakresu sprzedaży, obsługi klienta i zarządzania zespołem, a także w pracy z młodzieżą, w pracy szkoleniowej w zakresie kompetencji miękkich.
MONIKA KACZUGA-KLIMEK
Psycholog, Interwent kryzysowy
Absolwentka studiów magisterskich z politologii oraz psychologii. Doświadczenie zdobywała między innymi w Centrum Interwencji Kryzysowej i jako wolontariuszka w telefonie zaufania. Główne obszary zainteresowań to psychologia kliniczna, interwencja kryzysowa oraz terapia uzależnień. W Fundacji zajmuje się udzielaniem wsparcia psychologicznego oraz tworzeniem treści psychoedukacyjnych. Prywatnie miłośniczka fotografii i Półwyspu Helskiego.
DAGMARA MIŚKIEWICZ
Psycholog, Psychodietetyk
Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Warszawskim. Aktualnie w trakcie szkoły psychoterapii w nurcie poznawczo-behawioralnym w AMIE. Specjalizuje się w tematyce psychodietetyki oraz zaburzeń odżywiania. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Dietetyka oraz szkolenie I stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach w CTSR. Brała udział w stażu szkoleniowym w Ogólnopolskim Centrum Zaburzeń Odżywiania. Dotychczasowe doświadczenie zdobywała w poradni Psychocare, gdzie prowadziła wstępne konsultacje psychologiczne, wspierała klientów w zmianie i wspierała w kryzysie. Bardzo ceni sobie bezpośredni kontakt z ludźmi, a ludzką psychikę uważa za niezwykle ciekawy temat do zgłębiania.
ILONA KOSZEL - ŻEBROWSKA
Psycholog, Terapeuta, Coach
Psycholog, specjalistka interwencji kryzysowej, dyplomowany coach. Ma doświadczenie w pracy w Centrum Interwencji Kryzysowej w Lublinie. Ukończyła wiele kursów m. in. kurs terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach, kurs z zakresu interwencji kryzysowej, terapii schematów, treningu regulacji emocji. Wspiera osoby w kryzysie. Pracuje z osobami dorosłymi, z kobietami doświadczającymi przemocy oraz osobami stosującymi przemoc. Wspiera osoby w żałobie, w kryzysie utraty zdrowia oraz w kryzysach suicydalnych. Pokazuje inną perspektywę, jej życiową misją jest wspieranie ludzi zarówno w kryzysach jak i w osiąganiu celów osobistych oraz zawodowych.
ANNA PTAK
Psycholog, Pedagog
Psycholog szkolny specjalizujący się w pracy z młodzieżą. Podczas rozmów stwarza bezpieczną atmosferę, która sprzyja rozwojowi oraz dostrzeżeniu zasobów i rozwiązań. Uczestniczka licznych kursów, szkoleń i werbinarów metodycznych m.in. z zakresu interwencji kryzysowej, coachingu, porozumienia bez przemocy -NVC. Jest certyfikowanym trenerem TUS oraz emocji. Obecnie pełni dyżur w telefonie zaufania, prowadzi zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne oraz jest opiekunem grupy uczniów którzy tworzą „Szkolny Klub Mediacji” oparty na metodzie NVC. Znając różne problemy z praktyki oraz z licznych rozmów, wspiera rodziców w wychowaniu i w komunikacji z dziećmi. W swojej pracy wykorzystuje różne narzędzia m.in coachingowe, elementy TSR.
MAGDALENA GĄSIOR
Psycholog, Terapeuta, Coach, Socjoterapeuta dzieci i młodzieży
Absolwentka psychologii oraz socjologii. Socjoterapeutka dzieci i młodzieży. Kontynuuje edukację w kursie psychoterapii psychodynamicznej w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym. Ukończyła kursy Coaching Essentials - ICF Accredit Traning Program, Coaching jako innowacyjne narzędzie rozwoju kadr, Szkoła trenerów licencjonowanych, Porozumienie bez przemocy, Rozwijanie poczucia własnej wartości u dzieci, Kulturoterapia - formy i metody terapii zajęciowej. Na co dzień pracuje jako HR Biznes Partner wspierając kadrę menadżerską w zakresie kształtowania polityki personalnej, zarządzania zasobami ludzkimi oraz w procesie wdrożenia, adaptacji oraz odejść pracowników.
KAMIL KRAWCZYK
Psychoterapeuta w trakcie szkolenia, Specjalista resocjalizacji
Absolwent UMCS na kierunku nauczyciel Historii oraz podyplomowo specjalista resocjalizacji, instruktor strzelectwa, obecnie student w Laboratorium Psychoedukacji w Warszawie w kierunku Psychoterapeuta w nurcie Psychodynamicznym. Obecnie odbywa staż kliniczny na oddziale psychiatrycznym. Posiada doświadczenie w pracy pomocowej z Telefonu Pogadania, Grup AA, oraz ośrodków pomocy społecznej. Specjalizuje się w udzielaniu pomocy oraz wsparcia osobom dorosłym w kryzysie, chwilach słabości, z problemem uzależnień oraz problemami relacyjnymi. Interesuje go wpieranie osób poprzez psychoterapię psychodynamiczną, psychoterapię krótkoterminową, opartą na rozwiązaniu problemu, psychoterapię grupową, motywację oraz mentoring.
ALEKSANDRA RYDEL
Trener umiejętności miękkich, coach, studentka psychologii
Absolwentka politologii i socjologii, obecnie studentka ostatniego roku psychologii. Absolwentka szkoły trenerów biznesu i szkoły coachingu Akademii SET. Coach Action Learning w trakcie certyfikacji. Certyfikowana konsultantka kryzysowa IPTK, terapeuta TSR w trakcie szkolenia. Jako coach pracuje głównie w obszarze planowania kariery i rozwoju początkujących liderów. Autorka programów rozwojowych dla trenerów i początkujących managerów. Doświadczenie psychologiczne zdobyła podczas staży w Psychomedic i Centrum Terapii Dialog oraz w trakcie wolontariatu w fundacjach, gdzie wspierała m.in. seniorów, młodzież, a obecnie również kobiety doświadczające przemocy. Pomaga w budowaniu poczucia własnej wartości i pewności siebie, znajdowaniu i wykorzystywaniu zasobów oraz poszerzaniu perspektywy.
ALICJA GIERLAK
Dietetyk, Psychotraumatolog, Studentka psychologii
Dietetyk, psychotraumatolog, obecnie kontynuuje studia z psychologii, oraz kończy kurs pierwszego stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Doświadczenie zdobywała w Fundacji Zobacz, gdzie wspierała osoby chore na anoreksję, w Ogólnopolskim Centrum Zaburzeń Odżywiania jako wolontariusz na telefonie wsparcia oraz przy warsztatach z zakresu edukacji żywieniowej dla dzieci. Specjalizuje się w wybiórczości pokarmowej u dzieci, zaburzeniach odżywiania i psychologii stresu. Bardzo bliska jest jej filozofia TSR czyli koncentracja na zasobach. Prywatnie mama chłopca z autyzmem, co pozwoliło zdobyć jej praktyczne doświadczenie w procesie wspierania dziecka dietetycznie i psychodietetyczne, neurotaktylnie, neurologopedycznie.
GABRIELA MROZIŃSKA
Psycholog, Trener TUS, Trener kontrolowania agresji, złości i emocji
Magister psychologii (specjalność: psychologia kliniczna), słuchaczka studium terapii poznawczo-behawioralnej. Psycholog szkolny, mediator szklony, trener umiejętności psychospołecznych dzieci, młodzieży oraz osób dorosłych. Obok działań praktycznych, zaangażowana jest w naukowe prace badawcze z obszaru emocji i rodzicielstwa oraz ADHD. Na co dzień wspiera osoby dorosłe, młodzież i dzieci doświadczające kryzysów psychologicznych oraz emocjonalnych. Pomaga osobom zmagającym się z zaburzeniami lękowymi, zaburzeniami nastroju/ depresją. Prowadzi zajęcia terapeutyczne z zakresu zastępowania agresji, radzenia sobie ze stresem, asertywności, kształtowania poczucia własnej wartości i samooceny. Zajmuje się również diagnozą ADHD oraz wsparciem terapeutycznym osób dorosłych, młodzieży i dzieci z ADHD oraz ich bliskich.
KATARZYNA OSTROWSKA
Pedagog, Psycholog szkolny
Pedagog szkolny w szkole w szkole podstawowej. Studentka psychologii, koordynator Koła Naukowego Psychologów WSNS. Pomaga rodzinom nauczyć się ze sobą komunikować, poprawia ich relacje. Jej celem jest poprawianie jakości i komfortu funkcjonowania dziecka i jego rodziny. Posiada wiele certyfikatów, kursów, szkoleń oraz 4 specjalizacje z dziedziny pedagogiki. Zawsze stara się dostrzegać, rozumieć i właściwie reagować na potrzeby i emocje dzieci. Jej misją jest stworzenie dzieciom warunków do swobodnego rozwoju w atmosferze miłości i wzajemnego szacunku. Angażuje się w akcje społeczne, poszukuje kreatywnych rozwiązań, próbuje tworzyć ambitne innowacje.
JOANNA CZAPLA
Psycholog, Psychotraumatolog, Terapeuta logoterapii i TSR
Absolwentka WSB - National Louis University na kierunku Psychologia kliniczna i osobowości, studiów podyplomowych z psychotraumatologii. Jest terapeutą w nurcie Logoterapii certyfikowanym przez Polskie Towarzystwo Logoterapii i Noo-psychosomatyki i w nurcie Terapii Skoncentrowanej na rozwiązaniach. Posiadaną wiedzę regularnie uzupełnia uczestnicząc w licznych treningach i warsztatach z zakresu psychologii, psychoterapii oraz psychotraumatologii. Swoją pracę terapeutyczną poddaje regularnej superwizji. Szczególnie interesuje się obszarami związanymi z traumą, depresją, niepełnosprawnością ruchową oraz utratą sensu życia. W kontakcie z pacjentem cechuje ją empatia i indywidualne podejście. Istotnym aspektem jest dla niej stworzenie relacji opartej na zaufaniu i poczuciu bezpieczeństwa.
ALICJA GRALEC
Psycholog, Terapeuta
Psycholog w trakcie studiów podyplomowych z Psychotraumatologii na Uniwersytecie Gdańskim i szkolenia I stopnia z Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniu w CTSR. Doświadcznie zdobywała głównie na oddziale dla dzieci i młodzieży w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku oraz udzielając wsparcia psychologicznego osobom dorosłym na linii w Telefonie Pogadania. Jest osobą otwartą, energiczną, pełną zrozumienia i akceptacji dla drugiego człowieka.
URSZULA PIŁAT
Psycholog
Absolwentka psychologii na Lubelskiej Akademii WSEI. Szczególnie zainteresowana jest tematem zaburzeń osobowości oraz regulacji emocji u dzieci, młodzieży oraz dorosłych - głównie w tym zakresie obecnie podnosi swoje kwalifikacje. Ukończyła wstępne szkolenie w temacie terapii dialektyczno- behawioralnej, z którą chce się związać w przyszłości. Bliski jest jej temat diagnozy ADHD u dzieci i dorosłych, zaburzeń opozycyjno-buntowniczych, borderline, a także ogólnie temat emocji oraz inteligencji emocjonalnej.
AGATA SZWECH
Pedagog resocjalizacyjny,
Terapeuta TSR (w trakcie certyfikacji)
Doktor nauk społecznych w zakresie pedagogiki, absolwentka kierunku pedagogika o specjalności resocjalizacja z profilaktyką społeczną na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ukończyła szkolenie Mediacje i Zarządzanie konfliktem. Ukończyła pierwszy stopień Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Aktualnie pracuje jako wychowawca penitencjarny, prowadzi autorskie programy/zajęcia dla osób pozbawionych wolności wykorzystując technikę warsztatu biograficznego. Wspiera podopiecznych w zmianie i w radzeniu sobie z kryzysami wynikającymi z ich sytuacji prawnej, a także osoby doświadczające różnych problemów, np. przemocy, depresji, uzależnień, kryzysów suicydalnych.
MAGDALENA SZTANGA
Coach, Trener rozwoju osobistego i zmiany nawyków
Absolwentka zarządzania na UG, Coachingu z elementami psychologii na SWPS w Sopocie oraz studentka psychologii ze specjalizacją psychoterapia na Collegium Humanum. Ukończyła wiele kursów i szkoleń rozwijających kompetencje w zawodzie psychologa, z którym wiąże swoją przyszłość. Łączy i korzysta z zasobów m.in.psychologii behawioralno-poznawczej, systemowej i dynamicznej. Pasjonatka natury człowieka i holistycznego podejścia do zdrowia. Doświadczenie zawodowe związała z drugim człowiekiem. Wspiera w odkrywaniu własnego potencjału, budowaniu pewności siebie oraz umiejętności stawiania granic. Pomaga w zmianie ograniczających przekonań, schematów, nawyków żywieniowych. Obszary szczególnie bliskie to poczucie własnej wartości w kontekście uzależnień i współuzależnień.
TOMASZ SOKOŁOWSKI
Coach, Trener Biznesu, Trener Coachingu Zespołowego, Mediator
Absolwent podyplomowych studiów Coaching i Mentoring, studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania, Pedagogiki, Organizacji pomocy społecznej oraz Mediacji Szkolnych i Sądowych na UMCS w Lublinie. Certyfikowany Trener biznesu oraz Trener Coachingu Zespołowego i Grupowego. Od 12 lat pracuje jako urzędnik w obszarze pomocy rodzinie i w orzecznictwie, a od września 2022 prowadzi grupę wsparcia dla Rodzin Zastępczych. Zamiłowanie do coachingu i pracy pomocowej wzięło się w własnego doświadczenia. Większość życia walczył z dużą nadwagą. Dzięki coachingowi, który stanął na jego drodze w końcu dał radę osiągnąć upragnioną wagę i zyskać zdrowie. Pomaga w: odkrywaniu własnych zasobów, rozwijaniu umiejętności i kompetencji, poszerzaniu perspektywy, odnajdywaniu odpowiedniego rozwiązania, uwalnianiu ukrytych zdolności i możliwości, wyzwalaniu potencjału, odnajdywaniu i utrwalaniu zdrowych nawyków.
PIOTR DYŚ
Coach, Pedagog resocjalizacyjny, Mediator
Absolwent pedagogiki specjalnej ze specjalizacją resocjalizacja z socjoterapią, studiów podyplomowych: Coaching i Mentoring na Uniwersytecie Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie. Absolwent studiów podyplomowych z Mediacji szkolnych i sądowych. Od kilku lat pracuje jako wychowawca w specjalistycznym ośrodku opiekuńczo-wychowawczym dla młodzieży sprawiającej trudności wychowawcze oraz zagrożonej demoralizacją. Współpracuje z kadrą pedagogiczną lubelskich szkół podstawowych oraz rodzicami swoich podopiecznych. W relacji z młodzieżą i ich rodzinami stosuje zdobytą na studiach podyplomowych wiedzę i umiejętności z zakresu coachingu integrując techniki i metody socjoterapeutyczne oraz rolę wychowawcy-mentora.
ŁUKASZ KUŚMIERZ
Life coach, Trener zdrowych nawyków
Dziennikarz z wykształcenia (absolwent studiów magisterskich na UMCS w Lublinie) i z zawodu, który w 2015 r. odkrył rozwój osobisty. Komunikowanie się z drugim człowiekiem to jego pasja. Pracował jako trener zdrowych nawyków/coach w jednej z polskich firm, gdzie udzielał wsparcia osobom zapracowanym, nie mającymi czasu dla siebie, potrzebującym pomocy i motywacji w dążeniu do swoich celów. Od 2018 r. prowadzi sesje coachingowe z indywidualnymi klientami w ramach autorskiej marki Lider Coaching. Szkolili go specjaliści z takich dziedzin jak: coaching, fizjoterapia, dietetyka, radzenie sobie ze stresem, badania profilaktyczne, praca z osobą uzależnioną, wypalenie zawodowe, doradztwo zawodowe. Obszary szczególnie mu bliskie to: balans między pracą a życiem prywatnym, radzenie sobie ze stresem, aktywność fizyczna, zdrowe odżywianie, asertywność, zarządzanie czasem, poczucie własnej wartości i zmiana zawodowa.
KATARZYNA SAMOL
Doradca zawodowy, Coach ICF, Specjalista ds. rekrutacji i projektów
Doświadczony Doradca zawodowy, certyfikowany Coach ICF ACC, absolwentka studiów magisterskich o kierunku Doradztwo edukacyjne i zawodowe oraz studiów podyplomowych z zakresu z Coachingu. Od 15 lat z sukcesem wspiera ludzi w odkrywaniu ich talentów, preferencji i wartości oraz kształtowaniu własnej, indywidualnej ścieżki kariery. Z życzliwością, empatią i zaangażowaniem pomaga innym w ich rozwoju, towarzyszy w procesie zmiany i podejmowaniu ważnych decyzji edukacyjno-zawodowych, w tym lepszym przygotowaniu do procesu rekrutacji (wyboru kierunku kształcenia lub/i pracy), podjęcia zatrudnienia, awansu, przebranżowienia, prowadzenia własnej działalności gospodarczej, czy też zmiany miejsca pracy.
AGNIESZKA LEWALSKA
HR Business Partner, Doradca Kariery
Absolwentka zarządzania zasobami ludzkimi na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz studiów podyplomowych z zakresu Psychologii Zarządzania (Uniwersytet Wrocławski) i Job- Coachingu (Uniwersytet SWPS w Sopocie). Certyfikowany konsultant ExtendedDisc. Posiada ponad 15 lat doświadczenia w obszarze HR. W Fundacji wspiera w zakresie doradztwa kariery. Pomaga odnaleźć się na rynku pracy i przejść przez zmiany zawodowe. Wspiera odkrywanie własnych zasobów i mocnych stron. Przygotowuje do rozmów rekrutacyjnych.
MAREK MARCZYK
Doradca zawodowy, Trener kompetencji osobistych, Coach VCC
Absolwent socjologii i zarządzania zasobami ludzkimi na Uniwersytecie Jagiellońskim. Były nauczyciel akademicki. Ekspert w obszarze badania kompetencji i predyspozycji zawodowych. Posiada certyfikat upoważniający do stosowania analiz kompetencyjnych wg. Metodologii My Personality Skills. Ukończył m.in. szkołę trenerów Wszechnicy UJ oraz wiele szkoleń z zakresu indywidualnego i grupowego poradnictwa zawodowego. Specjalizuję się w tematyce przedsiębiorczości, a szczególnie w obszarze tworzenia biznesplanów oraz kreowania modeli biznesowych metodą Lean Canvas. W codziennej pracy koncentruję się na wspieraniu klientów w planowaniu indywidualnej ścieżki kariery zawodowej, pomaga w tworzeniu dokumentów aplikacyjnych oraz przygotowaniu do rozmowy kwalifikacyjnej. W relacjach z klientami jest pełen zaangażowania, pasji i gotowości do dzielenia się wiedzą. Prywatnie pasjonat natury, muzyki rockowej oraz sportu.
ELŻBIETA JASIŃSKA
Coach, Trener biznesu, Pedagog
Absolwentka studiów magisterskich z pedagogiki oraz studiów podyplomowych: Coaching i Mentoring na Uniwersytecie Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyła kurs Trenera Biznesu w Europejskim Instytucie Psychologii Biznesu. Zawodowo od 17 lat realizuje się w pracy w dużej firmie zajmującej się sprzedażą, w tym momencie na stanowisku Store Menadżer. Dzięki doświadczeniu zawodowemu zna perspektywę zarówno pracownika jak i lidera - menadżera. Posiada ogromny szacunek dla pracy i doświadczenia, dlatego jest coachem zmiany zawodowej i coachem kariery. Jest przekonana o wartości każdego człowieka, dlatego z zaangażowaniem i wnikliwością towarzyszy w odkrywaniu potencjału. W coachingu najbardziej pasjonuje się pracą z przekonaniami i wartościami, szczególnie z kobietami, które czują, że nie są wystarczająco dobre.
JUSTYNA CHOLEWA,
Doradca zawodowy, Job-coach
Absolwentka ekonomii ze specjalizacją w zarządzaniu zasobami ludzkimi, doradztwa zawodowego, aktualnie kończy studia podyplomowe na Uniwersytecie SWPS w Warszawie z job-coachingu. Od kilku lat jako nauczyciel-doradca zawodowy wspiera młodym ludzi w podejmowaniu świadomych decyzji dotyczących ich ścieżki edukacji i kariery zawodowej. Pomaga zidentyfikować mocne i słabe strony, zwracając uwagę na zasoby, które należy wykorzystać tworząc dobre CV. Przygotowuje do rozmów kwalifikacyjnych. Ponadto oferuje kompleksowe wsparcie w całym procesie rekrutacyjnym od samego początku do końca. Wykazuje się dużą empatią, cierpliwością i zrozumieniem.
JOANNA CHABERSKA-PUDLAK
Studentka psychologii
Studentka Psychologii na Akademii WSEI w Lublinie, aktywna członkini Koła Naukowego Innowacja. Uważa, że w każdym człowieku drzemie jakieś dobro, talent, wartość, którą należy odkryć i rozwijać. Osobiste doświadczenie traumy i wzrostu pokryzysowego traktuje jako cenne źródło wiedzy i możliwość do lepszego zrozumienia innych ludzi. Wszelkie trudności dnia codziennego traktuje natomiast jako szansę do rozwoju. Ma doświadczenie w pracy z ludźmi doświadczającymi głębokich kryzysów, ukończyła również szkolenia z interwencji kryzysowej. Na co dzień zajmuje się pracą pomocową oraz działalnością prospołeczną - regularnie organizując warsztaty rozwojowe i aktywności dla społeczności lokalnej. Prywatnie mama piątki dzieci, miłośniczka filozofii, sztuki i ŻYCIA.
Dominika Mazurek
Studentka psychologii
Absolwentka studiów prawno-administracyjnych, obecnie studentka psychologii w Wyższej Szkole Ekonomii i Innowacji w Lublinie. Moje zainteresowania skupiają się nie tylko na teorii, ale także na praktyce pomagania innym, zwłaszcza w kontekście fascynującej pracy z ciałem. Odkrywanie tajemnic ludzkiej psychiki to dla mnie nie tylko studiowanie, ale pasja, którą chcę przekładać na konkretną pomoc. Poza salą wykładową aktywnie rozwijam się, poszerzając horyzonty w różnych obszarach życia. Literatura, sztuka i różnorodne doświadczenia kształtują moje podejście do psychologii. Wierzę w moc empatii i aktywnego samorozwoju, dlatego angażuję się w różnorodne doświadczenia, które pomagają mi lepiej zrozumieć siebie i innych.
KLAUDIA ROSTALSKA
Studentka psychologii, Pielęgniarka
Studentka 3 roku psychologii, w Niemczech ukończyła studia na kierunku pielęgniarskim. Podczas studiów jak i w pracy towarzyszyła pacjentom w najtrudniejszych momentach ich życia, przepełnionych całym wachlarzem emocji, udzielając im wsparcie i okazując empatię. Poza studiami poszerza swoją wiedzę poprzez uczestnictwo w rozmaitych warsztatach i kursach. Brała udział w programie szkoleniowo-mentoringowym Interwencja kryzysowa oraz Warsztatach dotyczących Racjonalnej Terapii Zachowania. Odbyła także praktyki na terenie Niemiec na oddziale leczenia nerwic i zaburzeń osobowości. W przyszłości planuje szkołę terapii poznawczo-behawioralnej. W Fundacji udziela się w Dziale Pierwszego Kontaktu. Do jej zadań należy przeprowadzanie rozmów z Podopiecznymi, umawianie spotkań ze Specjalistami i dbanie o płynną komunikację.
KAROLINA DZIĘCIELAK
Dietetyk, Studentka psychologii
Absolwentka dietetyki i studentka 3 roku psychologii. Jej pasją jest nauka i nieustanny rozwój. Obecnie udziela się jako czynna wolontariuszka w dwóch Fundacjach oraz Stowarzyszeniu Mudita. Jest w trakcie Praktycznego Kursu Interwencji Kryzysowej w ITPB (Instytut Terapii Poznawczo - Behawioralnej). Bierze udział w wielu szkoleniach m.in. organizowanych przez Centrum Terapii Dialog. Szczególnie interesuje ją obszar wsparcia psychologicznego, interwencji kryzysowej, uzależnień, traumy oraz zaburzeń emocjonalnych. Uwielbia spędzać czas aktywnie, czytać książki i przebywać wśród natury. Regularnie medytuje, gdyż uważa, że sfera duchowa jest częścią ogólnego dobrostanu człowieka.